Bukan tak nak tulis

terasa agak lama jugak aku tak update blog ni. bukan malas... tapi masa yang ada aku gunakan untuk siapkan beberapa perkara yang masih tertangguh untuk aku siapkan. bukan tu saja... masa dengan anak kena ambil kira jugak.... main2 dengan dia. bahan.... maksud aku... gambar bnyak aku ambik untuk aku kongsi kat dalam blog ni cuma masa nak upload gambar tu tak dapat lagi. kali ni ni saja yang sempat aku upload..

beberapa waktu ni aku kerap didatangi oleh pelajar2 yang nak siapkan projek akhir masing2. suruh aku komen dan mintak bantuan. aku ok jer cuma kekadang tu aku sendiri tak boleh jawab apa yang depa tanya.... jadik balik rumah kenalah aku cari jawapan yang lebih tepat.




anak aku tolong tanda dan periksa kertas jawapan ujian 2 pelajar aku







amni dalam proses untuk belajar macamnama nak lipat kain... hmmm....






aik.... mana amni..... Oooo dalam bakul. tu lah tugas utama amni bila umi dia lipat kain...







rehat sekajap untuk minum susu.....

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.