Lawaknya lawak

saja nak kongsi footage yang aku capture guna mobile aku. mungkin kualiti suara dan videoa agak kurang. cuma aku saja nak kembalikan nostalgia korang. aku nak tanya.... sama tak lawak dulu dengan lawak sekarang. aku macam menyampah lawak2 yang ada dalam tv sekarang. dahlah lawak ikut sedap jer... tak ada isi langsung.... tak ada mesej.... hmmm... pokoknya aku tak suka. tapi bukan semua yang aku tak suka ler.... ada yang aku suka gak.... contohnya macam cerita2 afdlin shauki and the gang... depa ni best gak.... takderlah nak lawak lucahhhhhh jer...

kepada pembikin filem lawak di luar sana... tolonglah matangkan lawak korang. takkpon matangkan karya korang. sebelum takder orang yang matang tengok cerita korang.

sekarang ni bnyak raja yang jadi pelawak.... raja lawak.... tapi bila aku tengok nak tergelak pon payah... sebab lawak yang seakan-akan kurang cerdik... isy entah ler.... bagi aku ler sesiapa yang teringin sangat nak duit cepat jadi pelawak yang berstatus raja... baik berniaga secara kecil kecilan lagi berkat dan tahan lama.

cuba tengok footage ni dan bandingkan dengan lawak semasa....

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.