Rumah: Jaga amni, demam campak

aku upload gambar

rasa tak sihat :(

semalam hari konvokesyen di tempat aku. raja perlis sudi mencemar duli untuk menyampaikan skrol untuk para pelajar. aku terlibat secara langsung.




VIP.... tempat duduk orang berjawatan tinggi.... kononnya


para graduan mengambil tempat.


sehari sebelum hari kejadian.......


pancaragam polis..... hmmm dengarnya ada bayaran yang agak mahal terlibat.


proses persiapan terakhir... yang baju oren tu ustaz razak... nampaknya dia antara yang paling sibuk sepanjang majlis konvokesyen.... sebelum, semasa dan selepas.


aku tak sihat :(


dua tiga hari ni aku tak sihat... demam selsema dan batuk. tapi aku pegi gak bertugas pada ari konvo tu... tahan jer ler. lepas jer konvo, petang tu aku dah tak tahan sangat, balik jer rumah makan ubat terus "blackout" sampai lewat petang. apa taknya.... aku demam tak ler teruk... tapi ubat sampai empat jenis.... huh kenyang makan ubat aku.


anak aku kena demam campak... semalam umi dia yang jaga... hari ni aku pulak yang jaga.

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.