Semalam yang berlalu....

Malam tadi.......

petang pukul 5 lebih aku sampai dari kelantan.... lepas maghrib aku ke kuala perlis jumpa pakcik, makcik dan adik sepupu aku... depa baru sampai dari KL dalam siri lawatan staf UM ke perlis dan kedah... untuk meraikan tetamu aku pon p lah. makan ikan "gerot" bakar... eh sedap pulak.. isi lembut dan best... cuma aku tak pernah tau nama ikan tu... macam seram bunyi nama ikan tu... macam bunyi jenglot... ala amkhluk pelik yang orang indon kat indon jumpa tuuuu.... tau tak... hmmmm.



dari kiri mamak upit (mamak = panggilan pakcik untuk orang minang macam aku ni :) ), cik su, arif adik sepupu aku..






petang semalam....

dalam perjalanan balik dari kelate... amni muntah... banyak dia muntah... kesian dia... jalan gerik ke klate pusing2..... jangankan amni kalau aku duk belakang pon aku mabuk gak.



berenti rehat di R&R Perah..... makan bekalan dan solat

amni senyum.... bukan menangis..... senyum tak ikhlas hehehe






berenti tepi jalan.... baru selesai bersihkan muntah amni.... umi amni tukar pakaian baru untuk amni... baju umi pon kena muntah amni..

3 comments:

Unknown 12:25 PM  

Muntah ambik berkat kete baru ni...

askRAIN 2:10 PM  

masalahnye kete lama pon sama gak hehehehe...

adanz 12:38 PM  

tu la pasal... dia ada bau getah n plastik baru tu...

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.