Ramadhan : Selamat tinggal bulan barokah kesayanganku

mungkin ini entry aku yang terakhir untuk bulan yang penuh barokah ini... selepas ini aku akan berada di beberapa tempat yang mungkin akan menyibukkan aku dari update blog ni...

kehadiran aku dalam madrasah ramadhon ni sukar digambarkan. mungkin kehadiran aku penuh, tapi apa yang aku dapat tidak sepenuh kehadiran aku. banyak aku "tidur" dalam madrasah ramadhan yang aku hadir itu. aku akan terus mengulang kaji dalam madrasah2 yang lain. hari ni 28 ramadhan... tak berapa hari lagi madrasah ramadhan akan bercuti selama lebih kurang 11 bulan. rindu aku dengan kelas2 yang diadakan setiap malam. siang pulak ada senaman lapar yang wajib aku laksanakan.

tinggal madrasah ku.... tinggal ramadhan ku.... tinggal... tinggal..

eidul fitri bakal muncul...

aku berharap aku... diri aku ada fitrah yang lebih bersih dari sebelum ini. semoga ada kesan tarbiyah sewaktu berada di madrasah ramadan yang aku hadiri... jangan tak dapat langsung.

tinggal madrasah ku.... tinggal ramadhan ku.... tinggal... tinggal..

semoga tahun depan kita bertemu lagi buat sekian kalinya..

ramadhan...

aku akan sentiasa merindui mu...

...

0 comments:

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.