bila bulan bisa ngomong....

hmmm kenapa bila dah ada kerja dan kerja banyak kita rasa masih bosan... jawabnya kita yang malas dan tak ikhlas buat keje....

hari ni aku duk siapkan perkara yang perlu untuk program yang akan datang... khamis ni... jadik aku deal ngan hotel. setakat ni ok kut.... tapi biasalah.... masalah yang akan wujud adalah masa program dijalankan nanti... hmmm harap kali ni ok sebab group yang akan attend kali ni semua dah biasa dengan aku dan member aku Man... jadik oklah lah kut...

la ni aku tengah download software mapsource untuk tengok digital maps... cuba.....

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.