Dah dua hari puasa. puasa tahun ni aku mula agak penat dan lemah semalam. hari ni dah mula kerja. macam biasalah... bulan puasa ni balik keje awal daripada hari biasa... tujuannya nak beri peluang para isteri sediakan juadah buka puasa :) tu jujuan asal kenapa balik awal keje... tapikan yang aku lihat dan nampak... ramai yang beli daripada masak sendiri.... tu tak mengapa lagi lah... yang buat aku tensen tu jalan nak masuk ke kawasan rumah aku SESAK .... JEM

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.