Emosi: Terlalu subjektif emosi itu.....

Beremosi.... itu lumrah setiap makhluk. haiwan dan tumbuhan yang tiada akal pon ada emosinya yang tersendiri. apatah lagi manusia yang dijadikan oleh Allah beserta dengan akal fikiran. dari akal tecernanya emosi yang positif dan negatif. salah ke?... tak itulah lumrah kehidupan.

beberapa ketika kesihatan aku agak terganggu... tak pasti adakah sebab cuaca... cuma apa yang pasti semua ni adalah kafarah terhadap dosa-dosa aku yang aku sedar mahupon tidak... ya... kekadang aku dapat hadapi... cuma yang lebih banyaknya aku kurang sabar menghadapi hari2 ketika kesihatan aku terganggu... ampunkan aku Allah.... aku gagal...

Rumah ku



retak yang pernah ditutup telah kelihatan kembali









pasak bumi yang retak...








retak menanti belah....








hmmmm..... selamatkah keluargaku....






Makmal



masuk semester ni dah masuk dua tahun tak siap lagi aku rasa....







Teman pejabat



Intan... bukan nama sebenar.... dah nak pindah ke penang... orangnye kecik, tapi sekali mengamok kecut student dia hehehehe






Meeting...

meeting mula agak lewat... 45minit lewat... kesilapan teknikal dan kesilapan yang tak boleh aku bagitau kat sini.... to bro adanz77 and friend... we are very sorry.....


meeting exam... bincang masalah pelajar dan lain2...

aku duduk belakang pakcik ultromen.... take cover orang kata hehehe.... takut raksasa serang.... kah kah kah




dan.... aku duduk sebelah bro adanz77 (http://adanz77.blogspot.com/)... bro adanz77 datang untuk mempertahankan kebenarannya..... hikhikhik.... mantop....

2 comments:

pkksabah 11:27 AM  

fuyoo...andazz apa kes ni sampai org JPA mai mesyuarat
Hari ini dalam sejarah ni...

Kami pun ada buat.. Hari ini dalam sejarah ..RAHSIAa.....

askRAIN 6:32 PM  

ni pertama kali jemput.... kesian kat depa, umpama melukut di tepi gantang jer.... dah ler kena tunggu lama.... 45minit lewat pulak tu kami mula.... kesian depa... bgi pihak JTMK saya mohon kemaafan...

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.