Minggu Kerja: Minggu lepas yang kurang sehari bekerja

eh kenapa ntah aku tak bisa2 lagi untuk mengurusin body ku ini.... apakah yang aku patut teruskan misi makan2 aku yang selama 32 tahun aku jayakan dengan sukses. cesssssss..... mati cepat orang takut, tak mati2 pon orang takut. apa yang orang tak takut hah.... main sedap cakap jer orang ni. weh apa benda aku membebel nih.... isy ni lagi emosi tirrrrrrrrrganggu ni.... addoooiiii...

aku tak reti pulak nak berbahasa puitis pada entri aku kali nih.... apa yang penting aku nak meng'uploading'kan gambor2 yang aku snap guna henset yang bapak aku bagi tu sebab dia tak reti nak guna dan sebab dia dah jatuhkan henset tu banyak kali... aku terima jer.... sebabnya henset tu masih power lagi walaupon kalau tolak kat booth henset apek kat mana2 pon kat dunia yang fana ni, depa amik murah giler dari harege asal.... adeke patut..... takleh ker amik dua kali harege asal sebab aku dah guna henset tu.... dan dah teruji kemampuannya bertahan walau jatuh beberapa kali.... kan kan...

weh sorry naik lorry..... aku tak dapek pulak nak uploading gambor2 tu..... ntah apsal ntah lembat tahap gaban pulak broadband aku ni.... nantilah aku upload kan.....

1 comments:

pkksabah 4:51 PM  

aku nak tolak handset CSL dgn NOKIA aku punya . Hang ndak tak?
2.0 megapixel baru pakai setahung.

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.