Tertangguh: Lama aku tidak blogging

lama tak menjengah blog..

sejak beberapa bulan ni aku tak berkesempatan untuk update blog ni. hari ni bila ada masa sikit yang senggang aku cuba untuk ketuk keyboard aku ni. bukan maknanya aku tak ada kerja nak dibuat.... tapi tengah tunggu respon daripada kawan2 berkenaan dokumen yang aku n group aku siapkan. biasalah bila tunggu respon nih perlu dengan sabar yang tinggi..

ke mana aku menghilang?

ada... cuma aku perlu utamakan kerja2 yang lebih penting. blog dan facebook atau lain aktivi2 sosial di internet perlu aku hentikan seketika untuk beri laluan kepada beberapa aktiviti rasmi dan tidak rasmi tapi penting... aku sentiasa dalam proses untuk perbaiki diri dunia dan akhirat...

oklah untuk waktu ini... saja tulis.... menandakan aku masih blogging cuma masa tak dapat konsisten....

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.