hello...

huh... quite a long time i not update my blog... since the day get me into bz... apa apa pun ni ruang untuk aku cakap sorang.... hehehehe syiooookkkk sendiri gitu... takder benda nak tulis sebenar nyer... saja nak nak tulis.. tulisan yang takkan orang baca... kadang - kadang orang baca yang lawak jer... tapi ramai orang membaca sebab nak dapat info... maklumat ler tuuu... kalau tak takder perkara penting mesti orang tak nak membaca... ada jugak orang suka baca artikel yang pelik... kadang - kadang takder isi langsung pon... tapi tak tahu sebab apa diaorang nak baca sangat... macam apa yang aku tulis ni... aku tau takder isi pon... tapi ada ke org nak baca....

2 comments:

Anonymous 3:10 PM  

kalau dah x der keje 2 buatlah mcm ader keje

askrain78 3:15 PM  

sebab takder keje ler aku buat blog nih.... hehehhee.... boring sebenarnyer...

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.