its monday afternoon... pagi tadi aku dah siapkan keje yang aku rancang nak buat hari ni. cuma ada beberapa perkara yang tak dapat aku selesaikan sebab client aku tu cuti... dua org... dua dua cuti... jadi aku malas nak kacau diaorang... esok cuti.. ingatkan nak cuti gak ari ni... tapi kalau cuti nak buat apa kat rumah... kalau duduk kat rumah nanti aku asyik rindu kat tunang jerrr... tertekan aku kalau rindu kat tunang... meronta-meronta aku dibuatnya hehehehehehe... jangan ingat lain... meronta-ronta kerinduan....

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.