15 Minit : Aku cuba kongsikan sesuatu

agak beberapa waktu aku sukar untuk duduk depan laptop dan tekan butang keyboard untuk update blog aku.

aku sekadar nak kongsi sesuatu kat blog ni kali ni...

sejak berlakunya serangan zionist terhadap kumpulan keamanan yang hantar bekalan ke GAZA , dua web site kat bawah nih tak lepas dari paparan browser aku.

http://www.vivapalestina.org/
http://www.lifeline4gaza.org/

dia kata dapat gambarkan kemarahan aku terhadap kebiadapan zionist laknatuLlah tu...

ya... aku sekadar mampu untuk berdoa...

dan itulah kelemahan aku..

0 comments:

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.