Tampal gambar lagi

tampal gambar.....

tak ngantuk pulak.... hmmmm.



aktiviti mingguan aku.... ke pasar tani (nat pokok getah)


cuba cari mana aku.... :)





wife aku tengah beli sayur.... haaaa jangan salah sangka ye.... bukan yang free hair baju sendat seluar pendek kat depan tu... wife aku yang pakai tudung coklat tu.... aku jaga anak aku lerrr






pokok cili yang aku tanam kat belakang rumah.... dah berbuah pon. setakat ni sebijik jer yang dah merah dan aku makan... jimat sket. mujur ikan takleh tanam dan keluarkan buah ikan.... heheheh






dinner student...... huhh.... berpinar mata aku malam tu.... daripada terus berpinar, aku cabut awal malam tu.









rama2..... aku ambik gambar ni untuk tunjuk kat anak aku. dia sukaaaa sanngat rama2.... baju pun nak yang ada rama2... seluar pon kena ada rama2....

4 comments:

Anonymous 3:09 PM  

xde pun muke ktorng en...huhuhu...penat2 je pakai bj rembat mlm dinner 2..huhuh..

askRAIN 12:17 AM  

hahahaha.... ktorng tu sapa.... tu pasal lah takder sebab saya pon tak kenal ktorng.... :)

pakcik ultroman 4:34 AM  

kitorang tu awek basanova kot..hehe

askRAIN 2:47 PM  

hahaha..... basanova takper lagi pakcik..... jangan kasanova.... huh ada yang melenting atau yang terpelanting nanti.... hahahaha...

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.