Walimatul urus : Jiji Nikah orang Jitra noooo......

antara sepupu aku yang rapat dengan aku... kalau masa kecik dulu kita orang macam adik beradik. dah besar ni pon macam tu jugak.

Jiji... anak pakcik aku... abang sulung ibu aku..

dia baik orangnya... banyak diam dari bercakap.... tau2 dah nak nikah...

tahniah... selamat menempuhi alam rumah tangga yang mencabar... semoga dirahmati Allah.


merpati duduk dua sejoli..... teringat masa aku kenduri kahwin dulu... simple jer.... tak der sanding2 tu semua... sampai jer rumah pengantin pompuan terus jer naik rumah bergambar pastu makan. masa sampai rumah pengantin pompuan pon aku jalan sorang jer naik rumah.... pelik tapi kisah benar yang tak dapat aku lupakan. masa tu pon duit aku "cetek" nak belanja besor tak mampu. tapi nak kawin gak heheheh... abah jijilah antara orang yang support kenduri aku dulu.... sebak bila teringat semua tu.


paluan kompang.... 4 lagu didendangkan. firdaus... sepupu aku gak... yang jadi pengajar dan ketua. kumpulan kompang ni di bawa khas dari KL. Jiji antara orang yang menggerakkan kumpulan ni. banyak gak jemputan untuk diaorang ni. lagu pon best gak.





aku panggil hidangan ni "lauk pengantin" walaupun aku tau pengantin tak lalu punya nak makan hehehehe.... sapa dah pernah lalui mesti tau punyer... tak banyak, sikit mesti rasa sama macam orang lain gak.... nak tau macam mana.... haaaa kenalah kawin dulu barulah tau....





pengantin baru nak makan......









ubah setting sket..... jauh sangat

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.