Dini hari: Aku menaip lagi

"malam dah terlalu larut ni... esok nak bangun awal... kerja dan hantar anak2 ke taska..." bisik hati kecik aku.

isy aku tak boleh pejam mata. aku tertidur sekejap tadi, lepas tidurkan hamzah dan amni.

"bro projek web site aku tak siap lagi, ada satu bahagian lagi tak settle. kena guna flash. tapi aku tak reti. nak mintak tolong hang bro." Panner call aku. cessss mamat ni tengah malam lagi mau bodek aku.

aku tak leh pejam mata. tanda2 mengantuk pon takder ni. aku teringat kat ustaz ajak, dia khabarnya susah nak tidur. kalau tidur jer kompom akan mimpi. dan mimpi tu selalunya memenatkan minda dan fizikal.

ok lah aku cuba untuk lelapkan mata.... esok ada kerja yang perlu dibereskan....

malam ini sunyi..... hmmmm

0 comments:

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.