Terkilan: Aku merasa sedikit terkilan...

hehehe.... saja bagi gempak tajuk tu.... aku terkilan sebab tak sempat nak upload gambor yang aku snap guna henset rokiah aku tu kah kah kah.... haaa jangan marah noooo... dah banyak aku snap, cuma nak upload tu jer tak sempat... broadband kat kawasan rumah aku ni sedikit hampeh aku rasakan.. slow banget... aku cuba upload mana2 gambor yang aku rasakan menarik... jamah lah mana yang perlu ek....

maaplah gambar bawah ni tak ikut turutan bila ia di snap....



jumaat baru ni.... semalam.... ada orang derma duit macam kat pict sebelah tu untuk tabung masjid..... aku rasa tergamam. duit yang tak boleh guna tu di gulung/dilipat sekali dengan duit yang elok. aku amat tak faham manusia jenis apa yang sanggup buat camtu. kalau taknak bagi sudah... namanya derma kan....





hari konvo kat tempat aku keje..... Ust Hamdan sedang pantau pergerakan....







raptai..... hari sebelum konvo....









kah...kah...kah.... Helmi staf baru jabatan aku kena bawak cokmar








ezad, pian dan aku (takder dalam gambar sebab aku yang snap gambor ni maaaa) sedang "menganiaya" si Helmi hehehehe...






sabtu sebelum konvo, petang hujan lebat, aku beli radix chicken dekat RCH kangar.... sedap tuuuuuuuu.... kalah ayam orang tua tu hahahahaha... go for muslim product...






wajah baru Nat Kodiang.... mantap... membangun bersama sinar bulan ...... :)







bekas tin sardin HPA.... pakaging yang menarik.... perubahan yang hebat terhadap produk muslim...... aku sokong penuh tanpa soal..







uih.... aku baru terperasan.... eh mana yang siap dulu ni...









aneh.... kat parkir kereta jabatan aku n perd.







terima kasih untuk kelas DIP3...... hehehehe.....







Ust. Din dapat anak perempuan.... hampir 5 tahun menunggu katanya.... tak silap namanya A'isyah Umairah Mujahidah...

kat kanan gambor tu adalah Bro Rudi n Bro Zubir...






dinding rumah aku (dalam bilik) air hujan masuk... bocor kut namanya.... air tu meresap dalam dinding sebab dari luar nampak ok jah....






cuba korang maximize gambor ni..... korang akan nampak kucing tu tengah berentap dengan anak biawak... kejadian ni berlaku kat tangga menghala pejabat pentadbiran tempat aku kerja.






perhimpunan bulanan..... anjuran jabatan aku.... slide tu aku yang buat.....saja nak bagi tau sebab apa aku snap gambor ni... ahaksss..








daun pokok tu seperti sedang berdoa memohon kesejahteraan untuk kami di PTSS....amin







kotak terapung..... cessss.... rupa2nya ada kucing bawah tu....






depa nilah yang punya angkara kotak terapung tu.... hehe kreatif..

dan inilah lagak bakal pemain bola dunia... dari kiri... Adham Zidane, Hakim Giggs dan Solihindinho.... hehehehe... ayahnya jangan marah noooo.... ahaksssss....




basikal gunung yang diguna untuk bukit jer..... makkaaiiiii.....

orang2 besar perlis.... raja muda, MB, EXCO n pengarah aku...5km jer depa kayuh..... kayuhan VIP lah katakan....





Nostalgia....

staf jabatan aku... Wan Zaimah (tudung hitam campur pink tu...)... berpindah ke kuantan... dia adalah antara AJK harapan aku tiap kali nak buat jadual waktu... sedih aku.... sebak gak.... terasa sangat kehilangan seorang sahabat yang boleh diharap....

1 comments:

Anonymous 11:26 AM  

bro pakai songkok, spek n baju ijau tu memang ensem

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.