Petang Selasa : Aku dalam mode EL

sebelum aku teruskan, ni ada puisi yang ada kena mengena dengan entry aku sebelum ni berkenaan isu semasa. bacalah ek...

aku masih bersiaran dari rumah...

menjaga anak yang tak berpa sihat bukanlah perkara mudah. tu sakit, kalau tak sakit lagi lah tak semudah bercakap. anak aku baru dua orang. yang sulung sihat. yang nombor dua (aku guna ganti nama bongsu, tapi kawan aku kata itu yang terakhir ke rain...:)...) tu yang kurang sihat. demam campak. walaupon demam, tahap kelasakan dia masih di tahap mengkagumkan.






sempat lagi hamzah punggah buku2 ayah tu....













belum kering.... masih dalam proses pengeringan

0 comments:

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.