Coretan minggu kedua



koridor asrama penginapan. salah satu bilik yang sebelah kanan tu berlaku kecurian. beberapa aset peribadi telah hilang dicuri.... tapi dapat kembali setelah perompak yang kurang cerdik tu dapt di kesan. perompaknya security guard kat IAB.... dah lah curi pastu letak hasil curian dalam bakul motor... nak dijadikan cerita, alarm henset yang dicuri tu berbunyi... kah kah kah... nak gelak tak sampai hati. tapi itulah yang terjadi. mengikut ceritanya lagi perompak tu mungkin lepak dalam penjara selama 3 tahun....









teringat aku nasyid sepohon pokok... sepohon pokok daunnya rendang... lebat bunganya serta buahnya... hmmmmm


















bahagian tepi asrama tempat penginapan.



















pembentangan.... group aku dah present awal lagi. Zubir yang tolong present. aku... aku belum lagi ada keyakinan nak present. tak tau sebab apa... :)










semua orang tengah khusyuk dengar kuliah yang disampaikan...













ulat gonggok raksasa... yang ini dah terkorban... ganggren kut sebab sejuk sangat kat Genting ni.













ni antara grphic organizer yang sepatutnya digunakan untuk bahan pengajaran..... pendekatan yang menarik... boleh dicuba.












geleri.... antara pendekatan yang menaik. menggalakkan pertukaran idea setiap pelajar dalam kelas

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.