Gambar candid yang saja aku candidkan.


"take five".... tapi istilah baru kami kat IAB ialah "take fire" hahaha.... hanya manusia naga sahaja yang faham. tapi yang kat dalam gambaq ni tak "take fire" kami "take five".... masing2 layan blues.... dalam kelas sejuk... luar kelas pon sejuk... air kopi tak sampai lagi.... hmmmm takkan air paip kut... aku dah haus ni.





ni antara hasil pembentangan kumpulan lain.... saja aku capture untuk rujukan aku. kumpulan aku tak berapa "menjadi" hehehe... luas betul ilmu pendidikan ni.... kecik rasa diriku yang besar ini.... hukhukhuk









duk berbaris nak makan.. banyak kumpulan yang datang berkursus kat IAB ni. antaranya pengetua dan guru besar. yang kat depan akku ni guru2 besar.... hmmm makan jer apa yang ada cikgu...






hah... aku sengaja ambik gambar guru besar/pengetua ni hensem tak.... budaya makan kat kafe IAB ialah lepas makan kemas sendiri... tak kiralah siapa anda.... jangan ngada2 nak tinggal pinggan kat atas meja.... angkat sendiri tauuuuu.





ni kat dalam library... pusat sumber... kesimpulannya cantekkkkk.

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.