Bernafas di bumi yang damai

negaraku...

tiba2 aku teringin nak menulis pasal negaraku...
kat rumah signal broadband kuat tapi nak access blog aku ni sangatlah lembat...
hmmm... aku hidup dalam negara yang aman dan harmoni... aku bangga sebagai anak Malaysia. isu politik.... hmmmm letak ketepi dulu... aku tak suka nak bincang hal yang takkan habis untuk dibincangkan dan isu yang semuuuuuuaaaaa orang rasa depa betul dan orang lain salah.... hmmm. aku suka keharmonian negara aku ni... kemana saja aku akan rasa selamat... sukaaaaa sangat dengan negara aku ni. semoga Allah rahmati negara aku ni.

cuma...

aku risau dengan generasi yang seusia aku dan yang muda dari usia aku. risau dari aspek pegangan dan pendirian... apatah lagi aspek keagamaan yang kekadang dikesampingkan. hmmm ... pon malas ulas panjang2....

sebenarnya....

aku ketuk keyboard aku sekejap sesambil tunggu kelas aku sat lagi... sambil tu jugak aku study slide yang nak aku present sat lagi... semoga Allah beri aku kefahaman dalam setiap apa yang aku lakukan... dan semoga apa yang aku lakukan adalah dengan keikhlasan hati.

0 comments:

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.