Pagi: Suatu pagi yang indah di suatu hari yang harmoni

hmmm..... ada kesempatan sekejap untuk aku kemaskini blog aku petang ni sebelum senja melabuhkan tirainya...

beberapa waktu dan hari ni cuaca terasa indah pada aku. semoga setiap hari ada rahmat Allah untuk kita peroleh manfaat daripadanya.

seawal pagi setiap muslim memulakan harinya sebelum subuh menjelma... maksud, sebelum waktu subuh masuk dah kena bangun. bersiap untuk solat. memang cabaran. itulah yang kita kena lawan. sekuat mana manusia, kalau tak seimbang dengan iman dan takwa, pasti tewas dengan cabaran ni. semoga Allah beri kita kekuatan untuk terus bangun dan meninggalkan kesedapan yang seronok.



pagi yang indah dengan langit yang cerah...


aku on the way ke jabatan aku... jalan kaki beberapa meter dari tempat letak kereta



my attire to day.... ahaks...

seluar cerah.... hehehehe ada ke patut depa kata seluar mahal... aduiiii.... padahal seluaq tu RM20/- jer, aku beli kat bundle..






dua pokok yang aku minat.... apatah namanya.... walaupon berduri tapi kerendangannya buat aku terpikat







persiapan jamuan raya minggu lepas.... ni kumpulan yang dapat nombor dua.... pertandingan booth yang paling lawa






ni booth jabatan aku...

yang paling lawa... cuma tak menang jer.... hehehehehe

0 comments:

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.