Muhammad Hamzah

Muhammad Hamzah...

lagi foto untuk tatapan pelawat blog aku... blog aku ni bukan saja sahabat handai yang tengok tapi keluarga aku pon tengok.... adik aku dan jugak mak mertua aku... boleh gak dikatakan blog ni jugak pengubat rindu aku dan rindu keluarga aku di kedua2 belah pihak... kebanyakan gambar yang aku letak kat sini adalah yang terkini untuk tatapan keluarga dan secara tak langsung semua sahabat yang melawat blog aku ni...




diam....








penuh dengan persoalan...









menguap....










harmoni.....








penantian......

0 comments:

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.