Album: Beberapa waktu yang lalu


gambar amni, taken by me zauja....

dan zauja aku jugak yang send ke aku.... background tu almari buku aku, dua cermin paras duanya amni dah tanggalkan.





candid by my younger brother.... keletihan layan kenduri aqiqah anak sedara aku aka anak adik aku kat bangi.









crocks...... haaaa ini frog







pemandangan waktu pagi di kawasan rumah adik aku.... kawasan baru...








aku capture gambar kapal terbang sebenarnya..... mana ntah...







cantik2 design rumah kat kawasan rumah adik aku tu. tu yang ada kenopi tu rumah adik aku.








karya aku semasa ceramah transformasi.... aku kene batalkan kelas pulak....






mesin yang menjadi rebutan tiap kali nak rezo soalan exam... havy duty photostate machine....








sedang bertungkus lumus siapkan kerje masing2






minggu last... sebelum final exam... kononnya minggu study.... aku buat revision subjek aku.... kehadiran tidak diwajibkan... kelas sepatutnya mula pukul 9.... sorang pon tak mai lagi. tapi aku tunggu jugak sampai depa mai.... yang berminat jer datang....







hamzah tengok kakak amni buat akrobatik....







hmmmm.... ubat aku minggu lepas. doktor suspek aku lelah.... tapi empat ketui ubat tu mampu untuk menidurkan aku.






p/s: aku letak gambor jah dulu.... nanti aku lontarkan idea lain pulak.

0 comments:

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.