Petang Kamis: Den nak balik KL

lamo indak basuo dalam blog ko,

indak bermakno ambo maleh menulih laie... tapi dek kerano maso yang acok membuek ambo sibuak. yolah... banyak karajo yang alun di siaukan laie. ko ha, baru den siaukan sedoalahnyo... bertungkuih lumuih den... dari pagi hingga ka patang.

kajaok laie ambo nak pulang ka rumah urang tuo di KL...

patang ko last den bersiaran dari perlis ko ha.... esuak luso ambo bersiaran dari KL pulo...

wakakakaka..... ada faham ka... aku saja test power cakap minang.... yelah nak jumpa ibu aku maaaa.... takut lupa cakap minang kang ibu aku perli aku....

2 comments:

ishaharom 5:59 PM  

apo bondo kau..urang cakap minang ekau pon nak cakap minang...hati2 jalan jang...huhuhu

askRAIN 10:28 PM  

bhai... aku dah cakap, korang kompom tak faham. itu loghat minang gua bhai. bukan loghat nogori. gua pure dari sumatera barat bhai....

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.