Aku dah boleh upload gambar

hah dah boleh pulak upload gambar...
aku nak upload beberapa yang sempat.



ni masa aku makan di restoran makanan minang kat seremban. yang best kat situ ialah daging landak.... amacam ada beran....









anak dara aku sorang ni memang tak boleh tengok air. apa lagi kalau ada ikan. bukan dia takut dengan ikan tu... tapi ikan tu yang akan takut dengan anak aku.









selain ikan... kucing adalah binatang yang paling anak aku suka. tak kira kat mana dia terserempak dengan kucing mesti dia nak berhenti dan main-main dengan kucing tu. gambar tu masa balik rumah metua aku kat klate.









haaaa... nilah gambar Nat Pokok getah yang aku cakap ari tu. ari ni baru dapat upload gambar. masa ni dah pukul 8.30 pg orang tak ramai. jadi makin cepatler aku beli barang dan balik rumah.

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.