Musim panas di Utara

Agak lama aku tak menulis dalam blog ni. Capaian ke internet agak lembab. aku baru jer beli broadband jadi selalulah aku cuba update bog ni.

Beberapa hari ni cuaca amat tak menentu. angin timur macam dah habis, sekarang ni cuaca terlalu panas dan kering. bahang terasa sangat bila waktu malam. kipas jangan tanya berapa kelajuannya. silap hari bulan boleh terbang rumah aku.

aku sekadar update blog yang lama dah aku tak usik.....

tiba-tiba aku teringat pasal keadaan politik dan ekonomi dunia sekarang... lebih-lebih lagi di malaysia. pada pendapat aku, ramai orang politik sibuk dengan periuk nasi masing-masing tanpa memikirkan kemelut ekonomi yang semakin meruncing. bukan tu sahaja, rakyat bawahan terus dangan kepayahan hidup dengan beban harga barang keperluan turun naik tak boleh dijangka apa yang akan berlaku. pertelagahan antara fahaman politik tak membantu keresahan dan kebuntuan rakyat marhain.

masing-masing dengan ego......

banyak boleh bincangkan berkenaan semua di atas...

eh.... ngantuk dah ni. cukup dulu.

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.