Macam tak percaya.... tapi percayalah

Beberapa ketika ni perlis musim panas. kalau siang memang aku tak tahan. boleh sakit kepala kalu terdedah tengah panas. malam pulak agak sejuk, cuma awal malam bahang panas siang masih lagi terasa.

musim kemarau macam ni kebanyakan tempat berair akan kering kontang. termasuklah di parit2 atau tali2 air. yang begitu mengkagumkan aku, tali air yang kering kontang ni waktu musim lain bukan setakat ada air saja tapi yang lebih menakjubkan ramai orang bersidai tepi parit atau tali air untuk memancing. ajaib sungguh ciptaan Allah ni. ramai yang memancing bermakna banyak ikan yang ada dalam parit tu...... sekarang ni mana ikan2 tu pegi ek. hmmmm... hebat ciptaan Allah tu.

pokok getah dah mula keluarkan pucuk muda. kalau ikut fikiran aku musim kemarau dah hampir ke penghujungnya.

isy baru tulis sikit dah ngantuk...... hmmmmm

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.