Teman sepejabat

Ini ruang pejabat aku dari sudut bawah...

ruang pejabat aku dari sudut atas.... (dari tempat duduk aku)

gadis idaman malaya (terutama perlis...) opsss sorang je yang dah kawin

hah... ni aunty zaza... dia menung sebab tak lama lagi nak nikah...

ni azlan... aku selalu anggap dia genius.... tu surfing internet cari bahan untuk mengajar...

dan.... dan inilah jejaka tampan jabatan aku.... tetapi amat berkuasa memerangi kuasa2 jahat dunia. dia selalu dapat panggilan kecemasan khususnya dari jepun.... sebab kat jepun banyak raksasa.... dan dia pulak ialah pakcik kepada semua ultraman...

ni semua adalah gambar candid... cuma ada beberapa yang tak candid

seronok ada kawan2 macam korang semua...

3 comments:

:+:DyLa DeLLieCaD:+: 7:26 PM  

en wat sy rasa sebak kt sini sorang2..

how i missed all of my lecturer there especially u and pakcik ultraman..

good luck in every step that u take and i'll remember u for my entire life..

thanks a zillion!! :)

askRAIN 4:47 PM  

kami bertugas untuk mengajar sebaik mungkin.... bukan untuk glamor dan dekenali... semoga semua pelajar kami menjadi orang yang berguna di masa hadapan....

:+:DyLa DeLLieCaD:+: 5:54 PM  

InsyaAllah..

thanks for everything en.. :)

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.