Minggu lepas 3 : Aku dan aktiviti jabatan

Dan begitulah.....

beberapa aktiviti jabatan yang perlu aku langsaikan... tidaklah wajib tapi aku buat sebagai komitmen dan kerjasama dengan sahabat2 yang lain.



ruang parking kereta yang dikongsi bersama dengan beberapa jabatan... kereta lebih banyak dari tempat parking.








menilai projek akhir pelajar diploma..... hmmm semester ni tak berapa menyerlah macam semester lepas.






hehehe....ambik gambor sendiri.... bukan angkat bakul sendiri, tapi saja nak tengok kolar belakang blazer aku tu..... ok ke tak.... :)







program dengan mdec - msc

depa nak bagi geran untuk pelajar yang nak buat prototaip.... sistem ke aplikasi ke apa2 produk berasaskan IT....

0 comments:

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.