Minggu lepas 4 : Meeting jadual waktu

Tugas ni aku dah sandang selama tiga tahun tanpa henti.... bukan tak nak buat cuma tak tahan dengan pentadbiran jer.... banyak kali cakap dan bagi tau berkenaan makmal komputer dan bilik kuliah yang tak cukup.... tu belum lagi komputer yang tak cukup dan rosak... semua yang aku tulis ni untuk tujuan proses pengajaran dan pembelajaran pelajar setiap hari.... maksud aku setiap hari dan berulang.... bukan untuk sesuatu waktu yang tertentu saja.... alasan depa yang KUKUH.... tak ada DUITTTTTT.....

hmmm aku umpama ANJING yang menyalak BUKIT....

dalam meeting tu sekali lagi aku MENYALAK.... orang hanya sambut dengan senyuman dan gelak ketawa tanpa ada keputusan....

yang PELIK dan AJAIBnya... untuk program yang LANGSUNG tak melibatkan proses pengajaran dan pembelajaran pelajar ada pulak DUITnya....

bagaimana kita nak menjamin KUALITI pelajar sedangkan kita pentingkan KUANTITI pelajar dan "ketepikan" keperluan pengajaran dan pembelajaran untuk pelajar

ini SUARA aku.... tak de kena mengena dengan orang lain.... dan aku tak wakili individu atau kumpulan tertentu.

"dari pelajar untuk pelajar"...



jadual waktu semester depan dibincangkan....









ada ketetapan perlu bersama.....

1 comments:

pkksabah 9:25 AM  

Renovate Admin ada duit bang...kita nak buat bilik PRO, Bilik Diskusi (dengan org luar je ya..), Kita nak himpunkan KJ-KJ dalam satu bangunan.
About your classes...well...ko org gotong royong hias kelas tu no..pakai collect duit sendiri tong,teng, tong teng..

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.