Ramadhan : Taman yang hampir meniggalkan aku

sumber gambor ni aku lupa... aku promote jah

ramadhon dah masuk fasa terakhir...

entry aku ni pendek jer...

apa yang telah aku tinggalkan tidak akan berulang lagi... dan takkan boleh diperbaharui lagi. masa takkan boleh dikembalikan lagi. aku teringat kata2 ilmuan... aku tak pasti sapa yang ungkapkan kata2 nih..."ada tiga bahgian masa... masa yang telah lalu, tidak akan kembali lagi, masa yang akan datang, masa yang belum tentu apa yang akan terjadi dan masa sekarang, masa dimana kita berada di dalamnya. gunakanlah dan manfaatkanlah masa sekarang untuk menentukan masa hadapan yang lebih baik"

apa perlu aku dan korang menyesal masa yang telah berlalu...???

susah untuk bagi jawapan untuk soalan di atas... mungkin jawapannya ada dua bahagian. dan aku serahkan pada pembaca blog aku nih..

tiada harapan selain mengharap ramadhon ini lebih baik dari ramadhon yang lalu :( aku masih mengharap...

2 comments:

Taher Kasa 11:20 PM  

Semoga ramadhan kali lebih baik dan semoga Allah menerima ibadah kita.

askRAIN 4:20 PM  

itulah harapan yang kita letakkan untuk setiap kali ramadhon meninggalkan kita

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.