Countdown: Penantian suatu penyeksaan

Seperti tajuk post ni.... hmmm geram sungguh aku....

awal pagi tadi lepas jer thumb-print terus aku teman=bawak wife aku ke pusat kesihatan.... ala2 mini hospital gitu.. tujuannya untuk check-up wife aku yang tengah sarat tu. serasa akulah kami sampai awal dah... kurang lebih 8.20am camtu... dari luar aku nampak tak ramai orang lagi yang datang. aku pon rasa kalau tak ramai orang urusan wife aku pagi ni akan cepat siap.... alih2 pukul 10.30am baru settle huh... aku siap tertidur pastu bangun pastu tertidur semula dalam kete menunggu... heiiii apa dah jadi dengan depa service niiii.... takkan sarapan pon berjam2... aku betul2 stress tunggu... tu aku... macam mana pulak wife aku yang sarat mengandung tu tunggu lama camtu...

aku rasalah kalau ada ibu yang nak bersalin waktu tu pasti terbersalin kat lantai kut.. esok wife aku kena pegi lagi tempat yang sama... aku akan ikut gak... tak berani aku biar dia drive sorang ke arau....


sampai awal.... dapat parking depan sisi kanan pusat bersalin alternatif (PBA)...

aku siap tidur dalam kereta.....





balik dari PBA aku balik rumah kejap... sebab... sebab ada nature-call (nak buang ayaq besaq)... terserempak dengan binatang tu...... hah tu bukan kucing ler.... tu kambing...

0 comments:

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.