Petang Selasa: Kursus Joomla! dah mula

Kursus Joomla! dah mula.... agak lewat sebab kami ada urusan lain...

aku tersangatlah teruja untuk kursus yang dah lama aku inginkan ni... sahabat aku buat kertas kerja dan sekarang dilaksanakan... suka sangat aku... aku kenal Joomla! ni lama dah... sejak mambo lagi... tak silap aku 2.... 3.... tahun lepas... sejak tu aku simpan banyak bahan pasal Joomla! cuma simpan je la tak buat apa2 pon... ni merupakan satu ilmu baru yang akan aku punyai... esok sambung...




antara staf yang hadir kursus....







sedang dalam kuliah... terasa macam student duk kat belakang...








candid..... rakam cilok.....









semua orang sedang beri perhatian dengan penuh semangat....

2 comments:

adanz 7:57 AM  

serius yg lama lagi kemas , ensem, dan penuh dengan warna kesegaran.... hehehe

askRAIN 11:04 PM  

:) tq....

lama sangat dengan template yang lama tu... nak cuba yang baru. secara peribadi template yang lama tu adalah template yang paling disukai... mana taknya sejak 2006 lagi guna dan tak pernah ubah...

takper nanti template akan berubah lagi.

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.