Hari ini sebelum hari esok menjelma

Sebelum tu....

sedikit info aku nak habaq pi.... blog http://agroshopping.blogspot.com/ yang aku buat untuk iklankan business kecilan aku dan kawan aku (aku penyuntik modal jer sikit tu pon modal untuk ayam piru jer) telah berada dalam senarai blog di http://www.jpvpp.gov.my.... dengan 19 hits... aku saja nak cuba2 perniagaan berasaskan produk agro ni.. aku sedang belajar selok beloknya daripada kawan aku yang dah lama terjun ke lembah perniagaan berasaskan agro ni... semoga aku akan dapat manfaat dari semua ini.... insyaAllah. setakat ni perkembangannya amat memotivasikan aku.. :)











Esok...

Aku akan balik ke kelantan untuk hantar wife aku.... bersalin dan berpantang di sana... jadi tinggallah aku keseorangan di rumah. orang kata "bujang" kembali. aku pastinya akan terasa kesepian beberapa waktu akan datang. mungkin waktu aku keseorangan nanti akan ada waktu muhasabah diri... apakah telah aku jalankan tugas aku sebagai suami dan ayah dengan sempurna (walaupun takkan dapat 100% perfect)......

hari ini...

aku masih lagi update beberapa perkara untuk aku hadapi minggu depan yang mencabar.... hehehe... tapi aku menyempatkan diri untuk update blog ni kejap...

oklah.....

back to work....

0 comments:

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.