Hari kerja terakhir minggu ni.... jumaat

pagi tadi majlis bersama pelajar baru..... untuk memeriahkan keadaan aku kenalah hadir.... aku suka majlis ni... pertama; aku boleh bagi sedikit motivasi untuk pelajar2 baru, kedua; suasana tu dapat membuatkan aku mengenang nostalgia aku masa masuk U dulu.... dulu aku masuk U sebatang kara (bukan kera ye... kara tau).... maksud aku aku takder kawan dari kampung yang sama.... dari sekolah yang sama... atau apa2 yang sama... survive gak la camtu.... bukan apa.... geram sangat dengan ada sesetengah pelajar tu baru nak daftar dah nak tukar tempat... dah tu... nak yang dekat dengan rumah... eh.eh.eh..... sebab tu ada kawan aku kata... "takkan kalau dah kawin pon nak duduk bawah ketiak mak gak"....

hmm... minggu depan dah mula mengajar....




antara pelajar lelaki untuk jabatan IT....








antara pelajar perempuan yang hadir......








kami guna dewan besar.... tempat lain semua dah ada orang booking...

3 comments:

Delliey 1:02 AM  

haihhhh~~

missed that times la en.. teringat balik time sy mula2 dftr kt poly dulu.. 3 years ago.. huhu~

sdey la plak! :p

askRAIN 1:16 AM  

dalam hidup ni ada 3 hari yang penting:

1) hari sebelum hari ni, semalam - hari yang kita dah tinggalkan dan kita tak dapat buat apa2 dengan hari atau masa yang dah lepastu...
2)hai esok - hari yang kita tak pasti apa yang akan berlaku... dan kita takkan tau apa yang akan berlaku.
3)hari dimana kita berada padanya - hari dan waktu ini kita kena jaga sebab... hari ni akan menentukan corak hari esok

Delliey 6:40 PM  

yeah... that's right.. thanks for that reminder.. got it~ :p

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.