Jumaatkah hari ini?


Hari ni dah 2 sya'ban... hmmm hati aku jadi begitu tak keruan menahan rindu pada kekasih yang dirindui. sepanjang masa aku teringat akan kekasih ku... semenjak sebulan sebelum Rejab aku dah mula tak sabar... aku terlalu rindu amat... kekadang kerisauan aku sehingga ke tahap aku risau tak dapat bertemu dengan kekasihku yang dirindui.... hmmm malam2 bersama kekasih ku setahun yang lalu sukar untuk aku lupakan. belaian mesra setiap malam yang dingin amat aku rindui... sebulan bagaikan setahun rindunya untuk aku temuinya... aku amat berharap pada Allah untuk beri aku kesempatan bertemu kekasih ku ramadhan al mubarak...

ahlan wa sahlan ya ramadhan...

allahumma bariklana fi ramadhan..... ya arhaman rahimin...

0 comments:

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.