hari hari yang ceria di ganu...

ada peristiwa yang tak boleh aku lupakan... bukan yang pahit tapi banyak perkra yang manis aku lalaui sepanjang di ganu.... tapi tak semua dapat aku letak kat blog ni... cuma ada beberapa perkara yang dapat aku letak kat sini....


petang..... ada ceramah AADK.... semua orang kena cek urin...air kencing.... seronok gak.... hahahaha.... semua orang buat lawak petang tu... bayangkan masa dimaklumkan 10 orang pertama kena cek air kencing.... boleh dikatakan semua peserta lelaki keluar... hehehe... bukan nak cek.... tapi boraing duk dalam dewan tu jadik semua keluar..... hehehehe...




ni bilik dan roomate aku.... yang baring tu rizal, dari sabah... duduk tu firdaus dari penang (kawan2 panggil mamu... sebab macam anak mami tapi dia bukan asal penang... aku tak berani panggil mamu.... hehehehe...) kami tengah lepak tunggu maghrib pastu pi makan.....





tempat aku sidai baju.....










mamu..... eh... firdaus tengah praktis public speaking.... aku ngan rizal pecah perut gelak.... hehehe.... kejap buat pantun kejap nyanyi.... kami cadangkan dia nyanyi geli mat..... ahahahahaha

1 comments:

hera 4:03 PM  

hehe.. lawak.. ape la cite dorang ek.. masing-masing masa ceramah macam tekun.. tapi otak melayang tah kemane.. :P

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.