Khamis: Dua hari sebelum balik Perlis

semalam hari shopping yang kedua.....

yang ni pon shopping untuk orang lain jugak.... sambil2 tu ada la aku beli barang yang aku idam2kan tiap kali balik klate... hehehe... kurta..... tau apa itu kurta.... tak tau.... korang carik la sendiri kat internet hehehehe.... kali ni aku beli warna coklat pulak.




lengang kat KB.... seronoknyaaaaaa







kuih popia.... besar dan penuh dengan isi... harga empat batang RM1.30.... sedapppppnyaaaaa... aku makan dekat arkid MARA tengah2 KB....






ni dekat MPKB.... banyak "barang pompuan".... "Syorga" untuk orang pompuan.... "Naraka" untuk orang lelaki hehehehehe....







ni pagi khamis.... aku ke pasar wakaf bharu.....









pandangan luar pasar wakaf bharu

1 comments:

hera 10:37 AM  

salam...

syiok eh shopping.. kat mukah bleh shopping ikan aje ler... huhu

[ Empunya Blog ]

My photo
Ada apa pada nama... nama memberi ruang kepada si pemakainya untuk menterjemahkan sifat atau sikap yang terkandung disebalik nama. Pengenalan bermula dengan sapaan dan diikuti dengan persefahaman. salam ziarah buat semua

: : Tentang Blog : :

Blog ini adalah sebahagian daripada perkongsian aktiviti seharian aku. Kebanyakannya untuk paparan teman yang jauh dan dekat bagi meneruskan kelangsungan persahabatan.